Tuesday, January 26, 2010

..:: TRANSFER FACTOR ::..

Definasi transfer factor....



Transfer FactorsTM
Transfer Factor merupakan molekul "Penghantar Maklumat" atau "Pendidik Sistem Imun" yang unik. Ia menyimpan maklumat dan menyampaikan kepada sel-sel imun dalam badan untuk menentang lebih dari 100 000 jenis serangan virus,kulat,parasit,bakteria serta sel-sel rosak dalam tubuh.

Produk Ekslusif
Lebih daripada 3,500 laporan sains dan ujian klinikal oleh para saintis seluruh dunia, menjadikan Transfer Factor produk yang paling eksklusif. TF telah disenaraikan dalam "Physicians Desk Reference" yang digunakan para Doktor sebagai rujukan perubatan.
“Belum pernah di jumpa sebarang herba atau produk pemakanan kesihatan yang mempunyai kekuatan dalam merangsang & meningkatkan daya imun seperti Transfer Factor!" - Dr Darryl See(Associate Clinical Professor W.H.O)


4Life = Inovasi
4Life merupakan tunggak utama dalam membangunkan teknologi Sains Transferceutical™. Kami konsisten dalam menyediakan produk-produk yang dapat membantu meningkatkan prestasi imunisasi tubuh untuk pengguna. Produk Inovasi terbaru kami, Formula Tri-Factor™, dapat membantu untuk menigkatkan sistem imun tubuh dan memberikan keseimbangan sistem imun ketahap yang paling optimum.






Antara Penyakit yang Memerlukan TF...


Apa Fungsi TF Yea..?
Ini adalah tugas utama TF Recognize,respon,remember.....ade produk lain yg macam ni tak..?? jawapan nya TAK ADA..!
berbeza dengan herb base(tumbuh-tumbuhan) yang hanya meningkatkan imun shaja..tetapi tidak memberi maklumat baru kepada imun kita dan kita mengingati rupa paras invader(musuh)...

NK CELL KEPANTASAN BERTINDAK (437%)

Begini rupanya sel-sel cancer...dan NK Cell..




Jawapan untuk soalan APA ITU TF..???

No comments:

Post a Comment