Monday, January 25, 2010

..::TESTIMONI::..





Sebelum




Selepas 1 Bulan



DIABETES / KENCING MANIS
Mary Anne mengidap diabetes dan mula mengambil 8 kapsul Transfer Factor sehari dan tabur 2 kapsul ke atas lukanya. Inilah hasil yang menakjubkan dalam tempoh kurang dari 4 minggu.






sebelum



selepas 1 minggu



selepas 1 bulan

AUTO-IMMUNE DISEASE
Anak Encik Abdul Malik yang berumur 6, mengidapi penyakit Ulcerative Colitis / Corhn's Disease sejak dia dilahirkan. Doktor mengatakan bahawa tiada penawar untuk penyakit tersebut. Selepas 10 hari menggunakan Transfer Factor Adv dan Transfer Factor Riovida, kulitnya sudah mulai pulih. Dan setelah sebulan, penyakitnya dapat diatasi.





INFEKSI
Ronald, 28 tahun, mengalami kemalangan dimana empat jarinya hampir hancur. Akibat infeksi, doktor arahkan jarinya dipotong segera. Ronald mengambil langkah alternatif dengan mengambil 6 Kapsul Transfer Factor Plus serta menaburkan 2 kapsul keatas lukanya.

3 hari kemudian, doktor terkejut kerana tidak menemukan tanda-tanda infeksi pada jarinya dan membuat keputusan tidak perlu memotong jarinya. Dalam waktu 6 minggu sahaja, keadaan jari-jarinya hampir pulih & kulitnya juga pulih sempurna.










Saya menderita penyakit ginjal (kerosakan buah pinggang) & menjalani dialisis 3 kali seminggu. Sebelum memakan TF, saya selalu penat & lesu dan berbaring sahaja. Sekarang, tenaga saya sudah pulih dan saya dapat bekerja untuk mencari nafkah keluarga. Sel darah merah saya juga sudah bertambah, menurut doktor. Alhamdulillah! Setinggi terima kasih kepada 4Life Research.-En Khalid.



Saya menderita sakit jantung sejak tahun 2000. Banyak wang yang telah di belanjakan untuk kos perubatan di hospital. Syukurlah, saya telah dikenalkan kepada Transfer Factor! Selepas mengambil Transfer Factor, selama dua minggu sahaja, saya mula merasakan kehebatannya. Saya sihat & bertenaga, tidak lesu seperti dulu. Medical report saya kini menyatakan saya tidak lagi menghidap penyakit jantung! Syukur alhamdulillah dan terima kasih 4Life kerana mengenalkan Transfer Factor kepada saya.




Saya menderita sakit lutut yang sangat berat. Saya sudah tidak dapat duduk bersila selama lebih dari setahun. Saya juga tidak dapat menaiki tangga di rumah saya & terpaksa bersolat duduk di atas kerusi. Saya merangkak apabila bangun dari duduk di lantai, kerana lutut saya tidak dapat berbengkok. Kini, selepas 2 bulan memakan Transfer Factor sebanyak 6 biji sehari, saya boleh menaiki tangga & saya kini juga boleh bersolat seperti biasa. Alhamdulillah.





En Ismail, 50 tahun, pernah hidap barah usus besar (colon) dan pembedahan usus sudah dilakukan. Pada september 2006, beliau hidap gejala sakit perut, susut berat badan, hilang selera makan. Pemeriksaan imbasan dan biopsi ERCP mendapati barah sekondari dileher organ PANKREAS. Beliau enggan dibedah lagi! Lalu beliau menggunakan TF PLUS, TF Adv & TF Riovida sebagai alternatif.

*p/s : get permission to share this testimoni from http://sabah-4life.blogspot.com to my blog ;)

TESTIMONI SABAH


PENGALAMAN PENGGUNA PRODUK 4LIFE TRANSFER FACTOR YANG KAMI KUMPULKAN DARI SABAH

1 - Kak Maria - Rakan pejabat isteri

- Batuk/ sakit tekak selama 3 minggu. Setelah makan TF Plus Advance sebanyak 3 biji, 2/3 jam sakit tekak hilang. Setelah seminggu, beliau menyatakan bahawa Rabun Dekat beliau juga turut sembuh (tidak perlu memakai cermin mata untuk membaca).

2 - Kak Faridah - Rakan pejabat isteri

- Sakit sendi beliau hilang selepas mengambil 3 biji TF Plus Advance.

3 - Kak Nana (52 Tahun) - Rakan pejabat isteri

- Sakit Sendi dan Rabun Dekat hilang setelah makan TF Plus Advance.

4 - Nama? suami kepada salah seorang ahli 4Life Researh di SPNB, KK.

- Demam Denggi dan dimasukkan dalam hospital, sembuh setelah ambil 4Life Transfer Factor bersama ubat yang diberikan oleh doktor.

5 - Nama (umur)* - Rakan Encik Khairul (upline kami).

- Seorang guru dari Kota Belud mengalami Resdung. Setelah makan 4Life Transfer Factor, lendir Resdung keluar dan penyakitnya sembuh.

6 - Salim (abang ipar)

- Resdung dan gastrik menjadi ringan walaupun baru mencuba TF Advance sebanyak 6biji (2biji sehari). Tambahan - kini beliau mengambil 4Life TF Plus Adv, perubahan ke atas kesihatan dan mood amat ketara. Kini beliau ceria dan kurang stress akibat sakit yang pernah dialami.


10/08/2009

Rizal (31 tahun)

Beliau mengalami sakit-sakit lutut terutamanya ketika menaiki tangga. Saya telah mengesyorkan 4Life Transfer Factor Advance Formula. Setelah memakan selama beberapa hari, sakit lutut beliau pulih dan tidak lagi merasa sakit ketika menaiki tangga.

19/08/2009

Yussup Ahmad (Bapa Mertua)

Alhamdulillah, saya baru balik dari Labuan dan sempat bertemu dengan bapa mertua saya. Beliau mengidap penyakit darah tinggi dan perlu mengambil ubat dari hospital setiap hari. Setelah beliau mencuba 4Life Transfer Factor Advance selama 2 minggu (1 kapsul sehari), kini doktor telah mengurangkan dos pengambilan ubat ke tahap yang rendah.

Maaf kerana lama tak update (sibuk urus bisnes dan Isteri bersalin)

14/09/2009

Mertua kepada Rakan Niaga (Cikgu Masri-Kota Belud)

Masalah : Alahan yang teruk (jari tangan membengkak dan pecah-pecah, jika salah makan), Jantung, Darah Tinggi, Lesu

Produk : TF Adv (3kapsul sehari dan 1kapsul ditabur pada luka-tangan)

Kesan : Dalam masa 3hari sudah nampakkan kesan pada alergi (luka kering) dan 1 minggu sembuh sepenuhnya. Jika dulu mudah merasa letih, kini bertenaga dan mata juga bertambah terang (mampu masukkan benang ke dalam jarum tanpa guna kaca mata). Telah mengurangkan dos ubatan dari hospital.

En. Osman (Labuan)

Masalah : Kencing Manis dan Darah Tinggi

Produk : TF Adv (3biji sehari)

Kesan : Kandungan gula dalam darah telah menurun dan beliau kini tambah bertenaga. Tekanan darah tinggi akan diperiksa tidak lama lagi. Beliau amat gembira dengan perubahan drastik yang telah beliau alami (sebelum ini, beliau terpaksa mengambil hampir 30biji ubat dari hospital sehari).

Hj. Ali (Bapa kepada Rakan Niaga saya-Zainab)

Masalah : Setakat yang telah diberitahu adalah masalah Jantung (tidak mampu buat kerja berat)

Produk : TF Adv, TF CV dan Vitamin & Mineral

Kesan : Beliau kini mampu menunggang motor dan mengecat rumah tanpa masalah (baru bbrp hari makan produk Transfer Factor.)

Rakan kepada Pn. Edana (Rakan Niaga saya)

Masalah : Kanser Throat

Produk : TF Adv dan Riovida

Kesan : Setelah menggunakan produk selama 3hari sahaja, beliau telah mendapati kesan positif ke atas kanser throat yang beliau alami (follow up akan dilakukan).

Muhammad Faris (anak kami berusia 2thn)

Masalah : Demam

Produk : TF Adv dan TF Chewable

Kesan : Alhamdulillah, jika sebelum ini beliau senang dijangkiti demam, selsema dan batuk, kini beliau jarang demam dan belum pernah dijangkiti selsema dan batuk sejak makan Transfer Factor. Demam (panas badan) baru 2 kali dan sembuh selama beberapa jam setelah ambil TF Adv. Kini, selagi mampu saya tidak lagi memberikan antibiotik kepada anak kami ketika demam. Begitu juga kepada para pelayar blog ini, jangan biasakan anak anda mengambil antibiotik jika keadaan tidak begitu memerlukan. Buat sedikit usaha, taip bahaya antibiotik di ruangan search bar.




KAMI SENTIASA AKAN DAPATKAN KAJIAN KES TERHADAP BEBERAPA PENYAKIT. SEMOGA MEREKA MENDAPAT MANFAAT DENGAN MENGGUNAKAN 4LIFE TRANSFER FACTOR.

KITA HANYA BERUSAHA, ALLAH JUA YANG TENTUKANNYA.

* Ruangan ini hanyalah untuk berkongsi pengalaman pengguna produk 4Life Transfer Factor, bukan menjamin sesuatu penyakit boleh sembuh kerananya. Selagi kita berusaha, pasti ada penawarnya.

RUANGAN INI AKAN SENTIASA DI UPDATE
Minggu-1: Simptom kolik / sakit perut sudah beransur pulih, cergas & bertenaga.
Minggu-2: Selera makan bagus, berat badan bertambah 1.5 kg
Minggu-4: Semua simptom hilang, CERIA. Kembali berkebun dan riadah harian.
Susulan bulan ke-6: Ultrasound dan MRI sahkan TIADA ketumbuhan.

Jika anda mempunyai testimoni yang ingin dikongsikan dan dipaparkan dalam blog ini, sila hantarkan email anda ke:-

sophie_peony@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment