Tuesday, January 26, 2010

..::COMPANY::..


Gambar ibupejabat besar 4LIFE Research di Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Gambar ibupejabat besar 4LIFE Research di Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

Syarikat yang menawarkan kita sebuah kesihatan dan kewangan yang hebat ini adalah dari 4LIFE Research, sebuah syarikat yang berpengalaman dalam bidang menyelidik dan mencipta pemakanan tambahan dari Sandy, Utah, USA. Telah mula beroperasi sejak tahun 1998 dan syarikat ini mempunyai pasukan R&D sendiri (Research & Development) yang terdiri dari para pakar saintis terkemuka.

Sijil paten Transfer Factor untuk 4LIFE4LIFE Research terkenal dengan produk terulung mereka iaitu sebuah produk pembina antibodi badan, 4LIFE TRANSFER FACTOR. Produk ini telah disahkan oleh para saintis diseluruh dunia sebagai PRODUK PALING TERBAIK atau PRODUK NO 1 DI DUNIA dalam penguatan sistem imun untuk badan manusia. Produk Transfer Factor ini telah diPATEN oleh 4LIFE dan hanya syarikat 4LIFE sahaja yang boleh mengusaha dan mengedarkannya.

Kini, 4LIFE Research telah berkembang hampir ke serata dunia dengan membuka pejabat di setiap negara. Lebih dari 40 buah negara telahDato Pahamin Rajab menikmati kesihatan dan kewangan yang diberikan oleh syarikat yang hebat ini. Dan akhirnya pada tahun 2004, 4LIFE telah mulakan perniagaannya di negara kita, Malaysia. Lokasi pejabat 4LIFE terletak di Petaling Jaya, Selangor (gambarajah diatas). Pengerusi untuk 4Life Research Sdn Bhd (575339-A) di Malaysia ialah Dato Pahamin A Rajab.

Pada tahun 2003, 4LIFE telah dinobatkan oleh sebuah majalah terkemuka, INC500, sebagai syarikat no 1 dalam industrinya di Amerika Syarikat. Setiap tahun majalah ini akan menyenaraikan 500 buah syarikat persendirian yang paling pesat berkembang di rantau USA dan 4LIFE Research terletak ditangga ke 15. Ini adalah satu pengiktirafan hasil daripada produk utama 4LIFE, iaitu 4LIFE TRANSFER FACTOR.




Recommended by a Russia Goverment..




After ten clinical studies, the Russian Ministry of Health released a 32-page report to hospitals and doctors encouraging the use of Transfer Factor and Transfer Factor Plus. The scientists involved in these studies stated, “we have never tested a nutritional product with such an outstanding effect on an individual’s overall health.”

Russia has the second most technologically advanced medical industry in the world. The following abstract shares an overview of the study that produced the 437% increase in NK cell counts.

----------------------------------------------------------------------------


FAKTA..BUKTI COMPANY YANG KUKUH




Semua company akan ckp dia adalah no 1..tp mana buktinya...di 4life kami boleh buktikan...!!!4life mempunyai RnD sepenuh masa..dan tersenarai sebagai the best companies in Network Marketing. ...modal kecil pulangan besar dgn leveranging n geometric progression...




Sila perhatikan dan fikir....data diatas adlah hasil kajian dari MLM TRUTH NEWSLETTER..jika anda nak bisnes mesti nk untung kan..????Kerja MLM ni sama je..ckp..n share kebaikan...bil tepon nya sama..masa nya habis sama...tapi...bayaran company lain n produk nye lain....semua company kat atas tu dah lahir kan jutawan..tetapi..bape ramai..?? n berapa org dlm organisasi nk kena ada..adakan sistem dia adil...??? Kenapa harus fikir panjang ...fakta dah ada..timing dah tepat...dengan total actual payout TERTINGGI SEBANYAK 64% sy menjemput all blogger n reader untuk jalankn bisnes ini...sama2 akan mendapat manafaat hendaknya....

Winners4life Transfer factor


Winners 4Life Transfer Factor WELLNESS REVOLUTION Winners 4Life merupakan kumpulan Networking terbesar di AsiaTenggara yang terdiri drpd professor, doktor & pengamal perubatan, networkers, businessman, motivator, orang2 biasa & anak2 muda yg telah berjaya mengubah kehidupan dengan trend Wellness revolution.......the NEXT BILLION DOLLAR INDUSTRIES (with fact of Baby Boomers)

4Life Research ( already registered 47 countries)adalah pioneer dalam industry Transferceutical yang menumpukan terhadap keperluan mengoptimumkankan imun sistem dalam menghadapi arus & cabaran kesihatan masa kini.......& SEGALANYA BERMULA DI SINI........sejarah dh berlaku ada yang Dari seorang Doktor Biasa,pegawai bank,guru,engineer kpd seorang Full time Networkers, Motivator, Health Consultant & yang lebih penting menyampaikan manfaat, keunikan & kehebatan TRANSFER FACTOR to the worldTowards time, health & financial freedom.......

No comments:

Post a Comment